Türk su ürünleri sektörü, 2000 yılı sonrasında ihracatta yakaladığı başarıyı iç tüketimde de yakalamak için iç piyasada tüketimi arttırmak için güç birliği yapacak. Sektör temsilcilerinden, çizgi film karakteri Temel Reis’in çocuklara ıspanağı sevdirdiği gibi, bir çizgi film karakterleriyle çocuklara balığı sevdirme önerisi geldi.
“Haftada iki gün balık yaşam boyu sağlık” sloganıyla Türkiye’deki iç tüketimi 7-8 kg. seviyelerinden 15 kg.’a çıkarmayı amaçladıklarını anlatan Ege Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği Başkanı Sinan Kızıltan, önümüzdeki süreçte iç tüketimi arttırmak için iç piyasaya yoğunlaşacaklarını kaydetti.
Haberin devamı için lütfen tıklayınız.
Kaynak: http://www.eib.org.tr/basinodasi.asp?HaberId=DFB95F11D0404558A79F32F06E94735A